воскресенье, 23 сентября 2012 г.

Рефлексія по модулю 9

Цей модуль допоміг  мені зробити висновки про роль і місце диференційованого навчання.

Рефлексія по модулю 8

Ознайомилися із загальними принципами формуючого оцінювання ,яке зосереджене на потребах учнів.Більше уваги приділяється самооцінці учнів.

Рефлексія по модулю 6

В даному модулі зрозуміли переваги сервісів Веб.20 та використання їх  у навчанні моїх учнів, створювали опитувальник у документах Google.

Рефлексія по модулі 5

Ознайомилися із законом про Авторське право, будемо використовувати та дотримуватись основних положень цього закону у своїй діяльності,

Рефлексія по модулю 4

Створювали власні критерії навчальних потреб учнів, Багато часу приділили плану вивчення теми.

суббота, 22 сентября 2012 г.

Рефлексія по 3 модулю

Опрацювали державні стандарти освіти. Працювали із визначенням навчальних цілей що базуються на вимогах освіти і стандартів і навчальних програм ,а також враховують формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 ст.

Рефлексія по модулю 2

Працювали над створенням проекту. Формулювали ключові та тематичні запитання. Опрацьовували навчальні матеріали, та створювали публікацію... Також працювали над першою частиною навчального плану з теми...